ΠΑΣΟΚ: «Η Θεσσαλονίκη πληρώνει ξανά το τίμημα της επικοινωνιακής διαχείρισης της κυβέρνησης»

«Η απόφαση για διακοπή της λειτουργίας του μετρό επί έναν μήνα δεν μπορεί να θεωρείται ‘κανονικότητα’», αναφέρει σε ανακοίνωσή του το ΠΑΣΟΚ.