Η Γερουσία των ΗΠΑ έκανε το πρώτο βήμα για να τερματίσει το μακροβιότερο shutdown (δημοσιονομική παράλυση) της κυβέρνησης, αφού μια ομάδα μετριοπαθών Δημοκρατικών δέχθηκε να προχωρήσει σε συμφωνία χωρίς εγγυημένη παράταση των επιδοτήσεων υγειονομικής περίθαλψης.
Στόχος της συμβιβαστικής κίνησης είναι να έχει τερματιστεί το shutdown μέχρι τον Ιανουάριο του 2026. Πάντως, δεν είναι ξεκάθαρο ως αυτό το στάδιο αν η συμφωνία θα εγκριθεί κι από τη Βουλή των Αντιπροσώπων.

«Θα λέγαμε ότι πλησιάζουμε στο τέλος του shutdown», διαβεβαίωσε ο Ντόναλντ Τραμπ που του αρέσει να κλείνει και να ανοίγει τον διακόπτη του αμερικανικού δημοσίου.


«Ο Ντόναλντ Τραμπ και το Ρεπουμπλικανικό Κόμμα είναι υπεύθυνοι για το τοξικό χάος που έχουν δημιουργήσει στη χώρα μας και ο αμερικανικός λαός το γνωρίζει», σχολίασε Ο ηγέτης των Δημοκρατικών στη Βουλή των Αντιπροσώπων, Χακίμ Τζέφρις.
Και η κινεζική China Daily σχολιάζει τη χιονοστιβάδα που δημιουργούν οι Δημοκρατικοί και οι Ρεπουμπλικανοί στην αμερικανική οικονομία σε βάρος των Αμερικανών πολιτών.

