Σε αντίθεση μ’ όλους μας που δεν εκτιμάται καθόλου ο αερισμός μας ιδίως απ’ τη χώνεψη οσπρίων, οι ενεργειακοί κολοσσοί εκτιμούν τα αέρια τόσο πολύ, που τους λες και «*κωλοσσούς»!
«Οὐ βάπτεις ᾠά, πόρδῃ χρώμενος» που θα πει «Με πορδές αυγά δε βάφεις».
Όμως, αν είσαι «κωλοσσός» πλουτίζεις ασύστολα απ’ αυτές, ενώ στην πορεία πλουτίζεις ακόμη περισσότερο και ακόμη ταχύτερα, εάν τις περιοχές απ’ όπου αντλείς τον πλούτο τις κάνεις «κώ-» «-λο»…
Το επικερδέστερο όλων βέβαια είναι να τις κάνεις έτσι πριν καν ξεκινήσεις την άντληση και αυτό δεν είναι κάτι καινούριο.
Έχει συμβεί πολλές φορές στο παρελθόν γιατί τα «κωλοσσιαία» οικονομικά συμφέροντα συγκρούονται αδιάλειπτα μεταξύ τους με «δόρατα» τους κατά τόπους ελιταράδες, που κι αυτών τα συμφέροντα συγκρούονται μεταξύ τους αναζητώντας ο καθ’ ένας τους με ποια «κωλοσσιαία» συμφέροντα θα τακιμιάσουν για ν’ αυγατίσουν τα δικά τους προσωπικά πλούτη.
Παίρνουν ρίσκα όλ’ αυτά τα ελάχιστα στον αριθμό παιδιά! Όχι σαν εμάς τους πολλούς που ‘μαστε απλά τα στρατιωτάκια που θα μας βάλουνε να πολεμήσουμε για τα πλούσια ρίσκα τους στο όνομα τής πατρίδας, που πάλι καλά που ‘χει κι όνομα!
Ναι, είναι μεν πατρίδα που χωρίζεται σε αριθμημένα οικόπεδα, χερσαία και θαλάσσια, αλλά είναι δε πατρίδα με όνομα και με 10 εκατομμύρια εξαρτήματα κι ανταλλακτικά στη μηχανή των ελιταράδων της, που οφείλουμε όλα να είμαστε εντάξει μια ζωή στη δούλεψή τους κι από άριστο υλικό! Αυτό, τους αρκεί, τους περισσεύει και γι’ αυτό φροντίζουν να το συντηρούν κιόλας μέσω των πολιτικών τους μαριονετών που μας πείθουν ότι δημοκρατία είναι το να αποφασίζεις μια φορά στα 4 χρόνια το ότι δεν θα έχεις λόγο για 4 χρόνια…
Στην ευρύτερη περιοχή μας, η σύγκρουση για τη μοιρασιά έχει ξεκινήσει ήδη απ’ τον καιρό που διαλύθηκε η ΕΣΣΔ και που μαζί με τους δεξιούς, χαρήκανε γι’ αυτό και όλοι οι αριστεροί του καπιταλισμού και της προόδου. Πράσινοι, ροζ, μωβ, τυρκουάζ και λοιπών χρωμάτων του ουρανίου τόξου. Αυτοί οι «αριστεροί», που ανέκαθεν έβλεπαν συνειδητά το σήμα της πολυεθνικής Nike ως δρεπάνι και το σφυρί του μυθικού Θορ απ’ το Χόλιγουντ ως την τεράστια ισχύ του εκάστοτε πρόθυμου μπροστάρη ηγετίσκου, ο οποίος δύναται να μετατρέπει την Εργατική γροθιά σε βίαιη σεξουαλική πράξη των ελιταράδων στα οπίσθια όλων εμάς, του οχλοποιημένου λαού, του λαου του «σέξυ» κι όποιος αντέξει…
Σήμερα στην Ελλάδα, λίγο πριν αρχίσει η άντληση οι «κωλοσσοί», ξένοι και εγχώριοι, επανεπιλέγουν μπροστάρη ηγετίσκο και –δόξα τω Θεώ– είναι μπόλικοι οι πρόθυμοι, κυρίως αυτοί της αριστεράς του καπιταλισμού και της προόδου!
Τώρα, το γιατί όταν ένας τέτοιος λέει «της προόδου» τ’ ακούω πλέον σα να λέει «της πορδόδου», θα ρωτήσουμε τη Chevron και την Exxon Mobil που ξέρουν από αέρια να μας πουν.
Θα ρωτήσουμε και τους ΠΑΣΟΚους που πήγαν στη ΝΔ και τον Βελόπουλο ως πρώην ΠΑΣΟΚος που ήταν κι αυτός, θα ρωτήσω τον «φιλελεύθερο μαρξιστή» Γιάνη με το χαμένο του «ν», την οικογένεια Κων/πούλου που ξεκίνησε από ροζ και κατέληξε μωβ-τυρκουάζ με σκούφους μπλε κόκκους, την μαύρη διάρροια που ακούει στο όνομα Λατινοπούλου, τον εμβληματικά ναρκισσιστή Κασσελάκη, τους ασυνέργαστους Φάμελλο και Χαρίτση, τον μεγαλόσταυρο Νατσιό και φυσικά, τον Τσίπρα τον κολοκΙΘΑΚΗ.
Πρώτη όμως και καλύτερη θα ρωτήσουμε την Μαρία Δαμανάκη που αποτελεί πλέον το νεότερο απόκτημα στην συλλογή της Νέας Δημοκρατίας.
Κάτι παραπάνω θα ξέρουν όλοι αυτοί περί πέρδεσθε ως αεριτζήδες-μαριονέτες των «κωλοσσών-αεριτζήδων», έτσι δεν είναι;
Υ.Γ. *Για προφανείς λόγους επιλέχθηκε η ανορθόγραφη εκδοχή «Κωλοσσός» αντί του ορθού Κολοσσός.
Ελένη Βιτάλη – Η Κιβωτός
