Άνοιξε τις πύλες του το Πολυτεχνείο για τον τριήμερο εορτασμό της εξέγερσης του 1973

Οι εκδηλώσεις μνήμης, για την 52η επετείο της εξέγερσης των φοιτητών, θα κορυφωθούν με την πορεία προς την αμερικανική πρεσβεία, τη Δευτέρα 17 Νοεμβρίου.