Συνάντηση Μητσοτάκη-Ζελένσκι – Ζωντανά οι δηλώσεις (upd)

Τον Πρόεδρο της Ουκρανίας Βολοντίμιρ Ζελένσκι υποδέχθηκε στο Μέγαρο Μαξίμου ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.