«Ο Στρατιώτης» και «Αρνιέμαι» τραγουδά σήμερα ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου μαζί με πλήθος κόσμου στο Καλλιμάρμαρο: «Το εμβατήριο που του ‘μαθαν να λέει, είναι ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ και του ‘ρχεται να κλαίει».
Μια μέρα έγινε στουπί
Πέταξε πέρα τη στολή
Πέταξε πέρα τη στολή
Και έκλαψε μονάχος
Το εμβατήριο που του ‘μαθαν να λέει
Είναι φασιστικό και ντρέπεται να κλαίει
Είναι φασιστικό και ντρέπεται να κλαίει
Αρνιέμαι, αρνιέμαι, αρνιέμαι
Οι άλλοι να βαστάνε τα σκοινιά
Αρνιέμαι να με κάνουν ό, τι θένε
Αρνιέμαι να πνιγώ στην καταχνιά
