ΑΘΗΝΑ
10:28
|
23.06.2026
Κάθε μέρα κι ένα τραγούδι με ολίγη επικαιρότητα…
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

«Monkey Gone To Heaven» τραγουδούν σήμερα οι Pixies για την υπερθέρμανση του πλανήτη κι ενώ στη Βραζιλία η διάσκεψη COP30 του ΟΗΕ για το κλίμα μπαίνει στη δεύτερη εβδομάδα της και καθημερινά μας απογοητεύει.

The creature in the sky
Got sucked in a hole, now there’s a hole in the sky
And the ground’s not cold
And if the ground’s not cold, everything is gonna burn
We’ll all take turns, I’ll get mine too

This monkey’s gone to heaven

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Το τραγούδι της ημέρας

Ματαιώνει τις συναυλίες σε Σαλονίκη, Βόλο και Έδεσσα η Καίτη Γαρμπή

Έφυγε από τη ζωή ο μουσικός παραγωγός Κλάιβ Ντέιβις

Art Cinema HydraSummer και άλλες εκδηλώσεις στην Ύδρα για τα Μιαούλεια 2026

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα