Σειρά επαφών «στο πλαίσιο της στρατηγικής συνεργασίας Ελλάδας-Ηνωμένων Πολιτειών στον τομέα της ενέργειας» πραγματοποιεί σήμερα και αύριο στην Ουάσιγκτον ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Σταύρος Παπασταύρου.
Σήμερα, Τρίτη, ο κ. Παπασταύρου θα συμμετάσχει στο International Democracy Union Forum (Φόρουμ της Διεθνούς Δημοκρατικής Ένωσης – Παγκόσμιας Οργάνωσης της Κεντροδεξιάς). Στο φόρουμ, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, θα παραστούν, μεταξύ άλλων, ο πρώην πρωθυπουργός του Καναδά, Στήβεν Χάρπερ, η γενική γραμματέας του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος και Ευρωβουλεύτρια, Ντολόρς Μοντσεράτ, καθώς και «πλήθος γερουσιαστών, ευρωβουλευτών και εκπροσώπων κεντροδεξιών κομμάτων απ’ όλο τον κόσμο».
Την Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου, ο υπουργός Παπασταύρου θα έχει:
– στις 9:00 (16:00 ώρα Ελλάδος): Συνάντηση με τον υπουργό Εσωτερικών των ΗΠΑ και επικεφαλής του National Energy Dominance Council, Νταγκ Μπέργκαμ, στο αμερικανικό υπουργείο Εσωτερικών.
– στις 10:30 (17:30 ώρα Ελλάδος): Επαφές με εκπροσώπους της αμερικανοεβραϊκής οργάνωσης American Jewish Committee (AJC).
– στις 12:00 (19:00 ώρα Ελλάδος): Συνάντηση με τους Ελληνοαμερικανούς βουλευτές Ντίνα Τάιτους, Τζίμι Πατρώνης και Γκας Μπιλιράκης.
– στις 14:00 (21:00 ώρα Ελλάδος): Μετάβαση στο Υπουργείο Ενέργειας των ΗΠΑ , συνάντηση με τον Αμερικανό υπουργό Ενέργειας, Κρις Ράιτ.
– στις 16:15 (23:15 ώρα Ελλάδος): Συνάντηση με τον πρόεδρο της Export-Import Bank of the United States (EXIM), Τζον Γιοβάνοβιτς.
– στις 17:30 (00:30 ώρα Ελλάδος, 4/12/2025): Συνάντηση με τον Διευθυντή του Office of Science and Technology Policy του Λευκού Οίκου, Μάικλ Κράτσιος στο Eisenhower Executive Office Building.
Διαβάστε ακόμα:
