Εργαζόμενοι της efood καταγγέλλουν: «Δίνει μπόνους και μας στέλνει να πνιγούμε στη νεροποντή»

«Να σταματήσει άμεσα η υπηρεσία διανομής όσο διαρκούν οι ακραίες συνθήκες», ζητά το Σωματείο Εργαζομένων efood Π.Αττικής.