Εργατικό δυστύχημα: Ακόμα ένας νεκρός εργάτης στο εργοτάξιο του Ελληνικού

Για ελλιπή μέτρα ασφαλείας και υπερωριακή απασχόληση Σάββατο, κάνει λόγο το Σωματείο Εργαζομένων μετά το νέο εργατικό δυστύχημα στο Ελληνικό.