Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου: Ο «Επίλογος» μια ακόμα φορά στον Σταυρό του Νότου

Ο Αλέξανδρος Γουργουλιός επιστρέφει την Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου στον Σταυρό του Νότου, όπου με τους Βασίλη Προδρόμου και Μαριάνα Κατσιμίχα θα δώσουν ακόμα μια συναυλία.