ΑΘΗΝΑ
00:04
|
25.06.2026
Κάθε μέρα κι ένα τραγούδι με ολίγη επικαιρότητα…
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

«Ο Καφές» τραγουδά σήμερα η Καίτη Γαρμπή αφού χθες στη Βουλή μάς κέρασε καφέ ο «Φραπές» του ΟΠΕΚΕΠΕ.

Ήρθε το πρωί και είμαι μόνη,
πίνω το καφέ μου τον πικρό,
ρίχνω τα χαρτιά και με σκοτώνει
που σε βγάζουν ψεύτη και δειλό.

Στον καφέ διαβάζω τα σημάδια
και τη μοίρα ψάχνω στα τυφλά.
Στο φλιτζάνι η ζωή μου άδεια,
στο πιατάκι κρύφτηκες ξανά.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Ξανάνοιξε το Μπέη Χαμάμ στη Θεσσαλονίκη

Στις 17-26 Ιουλίου το φετινό Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

Η Κιμίκο Γιοσίντα στην Ύδρα ως τις 26/7- Δεν θα την ξεχάσεις

Έκθεση έργων του Θεόδωρου Στάμου ως τις 4 Ιουλίου στη γκαλερί Roma Gallery

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα