«Ο Καφές» τραγουδά σήμερα η Καίτη Γαρμπή αφού χθες στη Βουλή μάς κέρασε καφέ ο «Φραπές» του ΟΠΕΚΕΠΕ.
Ήρθε το πρωί και είμαι μόνη,
πίνω το καφέ μου τον πικρό,
ρίχνω τα χαρτιά και με σκοτώνει
που σε βγάζουν ψεύτη και δειλό.
Στον καφέ διαβάζω τα σημάδια
και τη μοίρα ψάχνω στα τυφλά.
Στο φλιτζάνι η ζωή μου άδεια,
στο πιατάκι κρύφτηκες ξανά.
