ΑΘΗΝΑ
21:27
|
23.06.2026
Σκίτσα για τα τρίτα Χριστούγεννα στη σκιά του πολέμου, της κατοχής και της γενοκτονίας του παλαιστινιακού λαού.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Για πρώτη φορά μετά από δύο χρόνια το πνεύμα των Χριστουγέννων φαίνεται να επέστρεψε στις πόλεις Βηθλεέμ και Ναζαρέτ της Δυτικής Όχθης αλλά και στους καταυλισμούς της ισοπεδωμένης Γάζας. Οι κοινότητες των Παλαιστινίων με συγκρατημένη αισιοδοξία εξαιτίας της «εύθραυστης» και σχεδόν καθημερινά παραβιασμένης από το Ισραήλ εκεχειρίας του Οκτωβρίου ετοιμάζονται για τα τρίτα Χριστούγεννα στη σκιά του πολέμου, της κατοχής και της γενοκτονίας του λαού τους.

Σκίτσο του Παλαιστίνιου Alaa Allagta

Σκίτσο του Ιορδανού Emad Hajjaj

Σκίτσο του Παλαιστίνιου Alaa Allagta
Σκίτσο του Σύρου Fahd Bahady
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Πόσο κάνει;

Τεράστια νίκη…

Πόσο κάνει και ποιος χάνει;

Η κότα της ειρήνης

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα