Για πρώτη φορά μετά από δύο χρόνια το πνεύμα των Χριστουγέννων φαίνεται να επέστρεψε στις πόλεις Βηθλεέμ και Ναζαρέτ της Δυτικής Όχθης αλλά και στους καταυλισμούς της ισοπεδωμένης Γάζας. Οι κοινότητες των Παλαιστινίων με συγκρατημένη αισιοδοξία εξαιτίας της «εύθραυστης» και σχεδόν καθημερινά παραβιασμένης από το Ισραήλ εκεχειρίας του Οκτωβρίου ετοιμάζονται για τα τρίτα Χριστούγεννα στη σκιά του πολέμου, της κατοχής και της γενοκτονίας του λαού τους.




