Σε μία ημέρα από σήμερα «φεύγει» το 2025 και «έρχεται» το 2026. Στη Γάζα και αυτό το έτος θα αλλάξει με βόμβες…

Και με τη δήθεν εκεχειρία να μπαίνει στη 2ης της φάση.

Σε μία ημέρα από σήμερα «φεύγει» το 2025 και «έρχεται» το 2026. Στη Γάζα και αυτό το έτος θα αλλάξει με βόμβες…

Και με τη δήθεν εκεχειρία να μπαίνει στη 2ης της φάση.
