«Ο Μπερντές» ακούμε σήμερα που ξεκινούν τα Καστοριανά Ραγκουτσάρια, ένα ξέφρενο καρναβάλι μέσα στην καρδιά του χειμώνα. Τραγουδούν οι Πέπη και Καλλιρόη Δόικου. Στο κλαρίνο ο Παναγιώτης Ντίμτσιος και στην τρομπέτα ο Σωτήρης-Θεόφιλος Γεωργίου.
Είναι τα σπίτια μας κοντά
ερ αμάν, γιαντίμ αμάν
και γύρω-γύρω δέντρα καλέ,
άιντε ντε, τράβα κόρη τον μπερντέ.
Εσύ ‘σουνα που μου ‘λεγες
ερ αμάν, γιαντίμ αμάμ
αν δε σε δω πεθαίνω καλέ,
άιντε ντε, τράβα κόρη τον μπερντέ.
