ΑΘΗΝΑ
11:36
|
23.06.2026
Κάθε μέρα κι ένα τραγούδι με ολίγη επικαιρότητα…
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

«Army Of Me» τραγουδά σήμερα η Ισλανδή Björk, η οποία έστειλε το εξής μήνυμα αλληλεγγύης προς τους Ινούιτ της Γροιλανδίας: «Αγαπητοί Γροιλανδοί, κηρύξτε την ανεξαρτησία σας!» Πρόσθεσε: «Οι Ισλανδοί νιώθουμε τεράστια ανακούφιση που καταφέραμε να αποσπαστούμε από τους Δανούς το 1944. Δεν χάσαμε τη γλώσσα μας (τα παιδιά μου θα μιλούσαν τώρα δανικά)».

Stand up
You’ve got to manage
I won’t sympathize
Anymore

And if you complain once more
You’ll meet an army of me
And if you complain once more
You’ll meet an army of me

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Το τραγούδι της ημέρας

Ματαιώνει τις συναυλίες σε Σαλονίκη, Βόλο και Έδεσσα η Καίτη Γαρμπή

Έφυγε από τη ζωή ο μουσικός παραγωγός Κλάιβ Ντέιβις

Art Cinema HydraSummer και άλλες εκδηλώσεις στην Ύδρα για τα Μιαούλεια 2026

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα