«Army Of Me» τραγουδά σήμερα η Ισλανδή Björk, η οποία έστειλε το εξής μήνυμα αλληλεγγύης προς τους Ινούιτ της Γροιλανδίας: «Αγαπητοί Γροιλανδοί, κηρύξτε την ανεξαρτησία σας!» Πρόσθεσε: «Οι Ισλανδοί νιώθουμε τεράστια ανακούφιση που καταφέραμε να αποσπαστούμε από τους Δανούς το 1944. Δεν χάσαμε τη γλώσσα μας (τα παιδιά μου θα μιλούσαν τώρα δανικά)».
Stand up
You’ve got to manage
I won’t sympathize
Anymore
And if you complain once more
You’ll meet an army of me
And if you complain once more
You’ll meet an army of me
