Ξεκάθαρη θέση στο (ψευτο)δίλημμα που θέτει εδώ και καιρό ο Αμερικανός Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ σχετικά με το μέλλον της Γροιλανδίας πήρε σήμερα ο Γενς- Φρέντερικ Νίλσεν, πρωθυπουργός του παγωμένου τεράστιου νησιού που αποτελεί εδαφική υπερπόντια κτήση της Δανίας.
Σε συνέντευξη Τύπου που έδωσε ο Γροιλανδός πρωθυπουργός πλάι στο πλευρό της πρωθυπουργού της Δανίας Μέτε Φρεντέρικσεν δήλωσε ότι η κυβέρνησή του θα επέλεγε τη Δανία, απέναντι στις προσπάθειες του Αμερικανού προέδρου Ντόναλντ Τραμπ να καταλάβει το νησί της Αρκτικής.
Greenland’s Prime Minister Jens-Frederik Nielsen:
— Clash Report (@clashreport) January 13, 2026
If we have to choose between the United States and Denmark here and now, we choose Denmark. We choose NATO. We choose the Kingdom of Denmark. We choose the EU. pic.twitter.com/s7KK9Goezh
«Βρισκόμαστε αντιμέτωποι με μια γεωπολιτική κρίση και αν πρέπει να επιλέξουμε μεταξύ των ΗΠΑ και της Δανίας αυτή τη στιγμή, επιλέγουμε τη Δανία. Διαλέγουμε την Ευρωπαϊκή Ένωση», δήλωσε ο Γενς-Φρέντερικ Νίλσεν σε συνέντευξη Τύπου κατά τη διάρκεια επίσκεψής του στην Κοπεγχάγη.
Από την πλευρά της, η πρωθυπουργός της Δανίας Μέτε Φρεντέρικσεν περιορίστηκε να επισημάνει ότι δεν ήταν εύκολο να αντισταθεί στην… «εντελώς απαράδεκτη πίεση από τον στενότερο σύμμαχό μας».
