Δήμαρχος Γλυφάδας: Αυτό που έγινε δεν το έχουμε ξαναζήσει

Ο κ. Παπανικολάου «είδε» στον Δήμο του μια γυναίκα να χάνει τη ζωή της λόγω της κακοκαιρίας. Η κατάσταση στους δρόμους είναι δύσκολη και σήμερα.