Την ήττα από την Εθνική Ομάδα πόλο της Ουγγαρίας γνώρισε απόψε στον ημιτελικό του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα στην υδατοσφαίριση.
Η Εθνική Ελλάδας ηττήθηκε με 15-12 και θα αγωνιστεί για το χάλκινο μετάλλιο απέναντι στη Σερβία ή την Ιταλία την ερχόμενη Κυριακή, 25 Ιανουαρίου.
Σε ένα πρώτο ημίχρονο όπου πρωταγωνίστησαν οι επιθέσεις, η Ελλάδα κατάφερε να προηγηθεί 3-1 και 5-3 αλλά οι Ούγγροι είχαν πάντα τις… απαντήσεις και οι δύο ομάδες πήγαν στην ανάπαυλα στην απόλυτη ισορροπία του 8-8.
Hungary topple Greece in an incredible showdown to reach the finals! 😱🇭🇺 #EWPC2026 pic.twitter.com/GVN0ouP4Ak
— European Aquatics Water Polo (@Euro_Waterpolo) January 23, 2026
Στο ξεκίνημα του δευτέρου μέρους η Εθνική μας δεν είχε ισορροπία και η Ουγγαρία ξέφυγε στο σκορ με 11-8, πετυχαίνοντας τρία σερί τέρματα. To αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα έβγαλε αντίδραση και μείωσε άμεσα σε 11-10.Έχοντας 7/7 στον παίκτη παραπάνω, οι Μαγυάροι ήταν μπροστά με 12-10 στην ολοκλήρωση της τρίτης περιόδου και ξεκίνησαν με δύο γκολ και στη τελευταία περίοδο(14-10), παίρνοντας μεγάλο προβάδισμα για την νίκη και την πρόκριση.
Τα γκολ της Ελλάδας δεν άλλαξαν κάτι στο φινάλε και απλά διαμόρφωσε το τελικό 15-12 υπέρ της Ουγγαρίας.
Το σκορ στα οκτάλεπτα διαμορφώθηκε ως εξής: 5-4, 8-8, 10-12, 12-15.
