ΑΘΗΝΑ
20:25
|
24.06.2026
Κάθε μέρα κι ένα τραγούδι με ολίγη επικαιρότητα…
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

«Walk On the Wild Side» ακούμε σήμερα από τον Lou Reed. Αφιερωμένο στον «Μπερλινά» Θόδωρο Παπαδόπουλο που θα λείψει από τη Θεσσαλονίκη, από τους φίλους του, τους πιστούς θαμώνες του και παίρνει μαζί του μια νύχτα που δεν υπάρχει πια σ’ αυτή την πόλη.  

Everybody had to pay and pay
A hussle here and a hussle there
New York City’s the place
Where they said, “Hey, babe
Take a walk on the wild side”

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Η Κιμίκο Γιοσίντα στην Ύδρα ως τις 26/7- Δεν θα την ξεχάσεις

Έκθεση έργων του Θεόδωρου Στάμου ως τις 4 Ιουλίου στη γκαλερί Roma Gallery

Το τραγούδι της ημέρας

Εγκαινιάζεται το αποκατεστημένο «Μπεή Χαμάμ» στο κέντρο της Θεσσαλονίκης

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα