«Walk On the Wild Side» ακούμε σήμερα από τον Lou Reed. Αφιερωμένο στον «Μπερλινά» Θόδωρο Παπαδόπουλο που θα λείψει από τη Θεσσαλονίκη, από τους φίλους του, τους πιστούς θαμώνες του και παίρνει μαζί του μια νύχτα που δεν υπάρχει πια σ’ αυτή την πόλη.
Everybody had to pay and pay
A hussle here and a hussle there
New York City’s the place
Where they said, “Hey, babe
Take a walk on the wild side”
