Ντέρμπι μόνο κατ’ όνομα αποδείχθηκε ο αγώνας της εθνικής ομάδας πόλο γυναικών με την πανίσχυρη Ιταλία, καθώς οι παίχτριες του Χάρη Παυλίδη «καθάρισαν» τον αγώνα από το πρώτο οκτάλεπτο, με σερί έξι τερμάτων, και προκρίθηκαν στα ημιτελικά του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος της Πορτογαλίας με το σαρωτικό 15-10.
Επόμενος αντίπαλος για την Ελλάδα είναι η αδύναμη Κροατία, αύριο Κυριακή στις 20:45, με την οποία η γαλανόλευκη θα κάνει μία καλή προπόνηση ενόψει του ημιτελικού της Τρίτης (3/2), όπου θα βρεθεί αντιμέτωπη με τη δεύτερη ομάδα του ΣΤ΄ ομίλου.
Τα οκτάλεπτα: 6-1, 1-2, 5-4, 3-3.
Ελλάδα (Χάρης Παυλίδης): Σταματοπούλου, Ε. Πλευρίτου 2, Τριχά 1, Γρηγοροπούλου, Ξενάκη 3, Νίνου 2, Πάτρα 1, Σιούτη 2, Β. Πλευρίτου 4, Τορνάρου, Μυριοκεφαλιτάκη, Καρύτσα, Μπιτσάκου, Καραγιάννη.
ΙΤΑΛΙΑ (Κάρλο Σίλιπο): Κοντορέλι, Ταμπάνι 2, Λεόνε, Γκαντ, Τσέργκολ, Τζουστίνι 2, Μπιανκόνι 1, Μαρλέτα, Ρανάλι 1, Κοκιέρε 1 , Μπετίνι 2, Σανταπάολα, Πάπι 1, Μετζάτο.
