Αραγτσί: Προϋπόθεση η «εμπιστοσύνη» για τον διάλογο με την Ουάσιγκτον

«Δυστυχώς, έχουμε χάσει την εμπιστοσύνη μας στις ΗΠΑ ως εταίρο σε διαπραγματεύσεις», τόνισε στο CNN ο υπουργός Εξωτερικών του Ιράν.