«Το Ιράν προσέρχεται στη συνάντηση με ανοιχτά μάτια και χωρίς να ξεχνά όσα έγιναν την περασμένη χρονιά. Συμμετέχουμε ‘καλή τη πίστει’ και υπερασπιζόμαστε σθεναρά τα δικαιώματά μας», έγραψε στο X, ο υπουργός Εξωτερικών του Ιράν, Αμπάς Αραγτσί φτάνοντας στο Ομάν, όπου ξεκίνησε χθες Παρασκευή 6/2 η συνάντηση αντιπροσωπειών Τεχεράνης και Ουάσιγκτον.
Διαπραγματεύσεις για μια «βιώσιμη συμφωνία» με τον Ντόναλντ Τραμπ να στέλνει αρμάδες και αεροπλανοφόρα στον Περσικό Κόλπο και τον ανώτατο ηγέτη αγιατολάχ Αλί Χαμενεΐ, εν μέσω ταραχών στο εσωτερικό της χώρα του, να δηλώνει έτοιμος να «γονατίσει» τον εχθρό.
Τα σκίτσα της ημέρας προδικάζουν το αδιέξοδο των νέων συνομιλίων εστιάζοντας στην ανισορροπία δυνάμεων μεταξύ Ουάσιγκτον και Τεχεράνης.




