Ανοίγει μετά από 15 χρόνια συνοριακή διάβαση μεταξύ Κένυας και Σομαλίας

Ο συνοριακός σταθμός της Μαντέρα έκλεισε λόγω της δράσης της Αλ-Σαμπάμπ. Αποκομμένοι από συγγενείς και γείτονές τους στη Σομαλία έμεναν οι Κενυάτες της περιοχής.