Παίρνουμε πίσω την πλατεία Εξαρχείων

Την Κυριακή, 15/2 κάνουμε όσα μας στερούν. Μουσικές και γλέντι με τον βασιλιά καρνάβαλο, έτοιμο να ηγηθεί της έμπρακτης αμφισβήτησης της εξουσίας.