ΑΘΗΝΑ
12:46
|
23.06.2026
Ένα σκίτσο του Γιάννη Κούτρη για «ανήσυχους» εργαζόμενους και «ισόβιους» προέδρους με προγράμματα.
Σκίτσο του Γιάννη Κούτρη
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Αποφασισμένος να παραμείνει στην προεδρία της ΓΣΕΕ και να είναι και πάλι υποψήφιος για τη θέση αυτή, δήλωσε ο Γιάννης Παναγόπουλος, στη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε το μεσημέρι της περασμένης Πέμπτης (12/02), απαντώντας στα όσα του καταλογίζονται περί υπεξαίρεσης εθνικών και κοινοτικών κονδυλίων.

Αναφερόμενος μάλιστα, στα κονδύλια που διαχειριζόταν ως πρόεδρος της ΓΣΕΕ είπε ότι «ήταν όλα τιμολογημένα». Άρα οι εργαζόμενοι δεν πρέπει να ανησυχούν, η ΓΣΕΕ λεφτά… έχει! Το σκίτσο του Γιάννη Κούτρη για το Κοσμοδρόμιο:

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Πόσο κάνει;

Τεράστια νίκη…

Πόσο κάνει και ποιος χάνει;

Η κότα της ειρήνης

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα