Με τις σημαίες τους στους Χειμερινούς Παραολυμπιακούς Ρώσοι και Λευκορώσοι αθλητές

«Πολύ, πολύ θυμωμένος και αγανακτισμένος με την απόφαση» της Διεθνούς Παραολυμπιακής Επιτροπής δήλωσε ο πρόεδρος της Ουκρανικής Παραολυμπιακής Επιτροπής.