Οι Γερμανοί λύγισαν τον Ολυμπιακό, στο Βερολίνο οι τελευταίες ελπίδες

Την ήττα από την Μπάγερ Λεβερκούζεν με 0-2 γνώρισε ο Ολυμπιακός, στο πρώτο ματς των δυο ομάδων για τα πλέι οφ του Champions League.