Συγχωροχάρτι για Βορίδη και Αυγενάκη το πόρισμα της Ν.Δ. για το σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ

Το πόρισμα της ΝΔ δεν βλέπει κανένα λόγο να αποδοθούν ευθύνες στους πρώην υπουργούς Μ. Βορίδη και Λ.Αυγενάκη για το σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ.