Δηκτικά σχολιάζει το Γραφείο Τύπου της Κεντρικής Επιτροπής του ΚΚΕ την εισήγηση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στο Υπουργικό Συμβούλιο αναφορικά με τις ενεργειακές συμφωνίες της χώρας μας και ειδικότερα με αυτήν που υπέγραψε η Ελλάδα με την κοινοπραξία Chevron-Helleniq Energy.
«Μπορεί ο κ. Μητσοτάκης να πανηγυρίζει για την παράδοση του φυσικού πλούτου του ελληνικού λαού στα αμερικάνικα και ελληνικά μονοπώλια, το σίγουρο όμως είναι ότι ο λαός θα συνεχίζει να πληρώνει πανάκριβα την ενέργεια και το πιο σημαντικό, θα βρεθεί αντιμέτωπος με νέους κινδύνους από την εμπλοκή της χώρας στον ενεργειακό πόλεμο», τονίζει η ανακοίνωση της ΚΕ του ΚΚΕ.
📌Για τις εξελίξεις σχετικά με τον “Κάθετο Διάδρομο”
— Γραφείο Τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ (@gt_kke) February 25, 2026
🔴Το μόνο που επιβεβαιώνουν η κοινή δήλωση των υπουργών ενέργειας και οι εμπορικές συμφωνίες ελληνικών και ξένων εταιρειών που υπογράφηκαν στις ΗΠΑ, είναι ότι η επιδιωκόμενη μετατροπή της χώρας σε “πύλη εισόδου” του πανάκριβου…
Και προειδοποιεί:
«Οι δε ισχυρισμοί του ότι οι ενεργειακές συμφωνίες θωρακίζουν τα κυριαρχικά δικαιώματα της χώρας στην πράξη αποδεικνύονται αβάσιμοι, ανεδαφικοί, αλλά και επικίνδυνοι με δεδομένο ότι η Chevron υπογράφει παρόμοιες συμφωνίες και με την Τουρκία και με τη “διαλυμένη” Λιβύη.
Πολύ περισσότερο που και η ίδια η σύμβαση παραχώρησης των ενεργειακών οικοπέδων περιέχει ανησυχητικές προβλέψεις για πιθανά μελλοντική “απώλεια περιοχών”, όπου “η Ελλάδα δε θα διαθέτει πλέον δικαιώματα”, προβλέψεις οι οποίες συνιστούν έμμεση ομολογία των σχεδιασμών που δρομολογούνται στο έδαφος φυσικά των συμφερόντων των ΗΠΑ και του ΝΑΤΟ, που αποτελεί κρίσιμο ζήτημα το οποίο θέτει μόνο το ΚΚΕ».
