Επιστρέφει η εγκλωβισμένη στο Άμπου Ντάμπι ομάδα μπάσκετ K-18 του Άρη

Η ΚΑΕ Άρης ενημέρωσε ότι η ομάδα έφτασε με πτήση τσάρτερ από το Αμπού Ντάμπι στην Κωνσταντινούπολη και από εκεί θα επιστρέψει οδικώς στη Θεσσαλονίκη.