Παραδίδει την έδρα του στο ΠΑΣΟΚ ο Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος

Την παραίτησή του από βουλευτής, γνωστοποίησε, ο Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος μετά τη διαγραφή του από την ΚΟ το ΠΑΣΟΚ.