ΑΘΗΝΑ
08:09
|
24.06.2026
Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ του Bloomberg αναφέρει πως οι ΗΠΑ έχασαν ήδη στον πόλεμο με το Ιράν 16 στρατιωτικά αεροσκάφη και τέθηκαν εκτός μάχης μισή ντουζίνα άλλα.
Αμερικανικό drone Reaper
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Σημαντικές πληροφορίες για ιρανικά σοβαρά πλήγματα σε πολεμικά αεροσκάφη των ΗΠΑ μεταδίδει το αμερικανικό δίκτυο Bloomberg.

Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες στρατιωτικές πηγές, ο αμερικανικός στρατός έχασε τουλάχιστον 16 πολεμικά αεροπλάνα (τα 10 ήταν βομβαρδιστικά  drone, Reaper) ενώ μισή ντουζίνα άλλα υπέστησαν σοβαρές βλάβες από επιθέσεις ή ατυχήματα.

Οι πιο σοβαρές απώλειες θεωρούνται τουλάχιστον τρία μαχητικά F-15 (που καταστράφηκαν από «φίλια πυρά’ στο Κουβέιτ υπό ανεξακρίβωτες συνθήκες, ένα αεροπλάνο-τάνκερ ανεφοδιασμού KC-135 ενώ στη λίστα αυτή δεν συμπεριλαμβάνεται (ακόμη…) το μαχητικό F-35 που βλήθηκε την Πέμπτη, 19 Μαρτίου, στις 2.50 π.μ. ενώ πετούσε στον ιρανικό εναέριο χώρο.

Επιπλέον άλλα πέντε τάνκερ KC-135 χτυπήθηκαν από ιρανικό πύραυλο ενώ ήταν σταθμευμένα σε αεροπορική βάση της Σαουδικής Αραβίας.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Στη Βουλή το ν/σ για την ισότητα αμοιβής μεταξύ ανδρών και γυναικών

«Ανταρσία» της Γερουσίας στον Τραμπ: Πέρασε το ψήφισμα για το τέλος του πολέμου κατά του Ιράν

Το ειδύλλιο Τραμπ-Μελόνι, μήπως τελειώνει;

Στο Ισραήλ έφθασαν Μαροκινοί αξιωματικοί της Δύναμης Σταθεροποίησης Γάζας

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα