Με 62 ψήφους υπέρ και 48 κατά εγκρίθηκε από τη βουλή του Ισραήλ το νομοσχέδιο για τη θανατική ποινή Παλαιστινίων της κατεχόμενης Δυτικής Όχθης εφόσον έχουν καταδικαστεί από ισραηλινά στρατοδικεία για «τρομοκρατία».
Μια «νίκη» του φασίστα υπουργού Εθνικής Ασφάλειας του Ισραήλ, Ιταμάρ Μπεν Γκβιρ, που προώθησε αυτό τον νομοσχέδιο μαζί με άλλα στελέχη του ακροδεξιού κόμματός του, Otzma Yehudit.


Το νομοσχέδιο εγκρίθηκε μετά από 12 ώρες συζήτησης στην Κνέσετ. Η ψήφισή του ανοίγει τον Ασκό του Αιόλου για εκτελέσεις δι’ απαγχονισμού Παλαιστινίων κρατουμένων εκτός και εάν παρέμβει με απόφασή του περί του αντιθέτου το Ανώτατο Δικαστήριο.


