Greenpeace: 81,4 εκ. ευρώ ημερησίως στα ταμεία των εταιρειών ορυκτών καυσίμων στην Ε.Ε. από την αύξηση των τιμών

Θα φορολογήσουν ποτέ οι κυβερνήσεις της Ε.Ε. τα υπερκέρδη, ώστε με τα έσοδα να ανακουφίσουν τους πολίτες από τους λογαριασμούς ενέργειας; Πόσα κερδίζουν στην Ελλάδα;