«Δεν Σ’ Αλλάζω» τραγουδά σήμερα η Άννα Βίσση και το αφιερώνουμε σε όσους άντεξαν τον τελευταία, τρομερό ανασχηματισμό της κυβέρνησης Μητσοτάκη.
Ο κόσμος να χαλάσει θα ‘μαστε μαζί
Ότι και να γίνει ότι κι αν συμβεί
Ο κόσμος να χαλάσει θα ‘μαστε μαζί
Κανείς ανάμεσά μας δεν πρόκειται να μπει
Να ξέρεις πάνω από σένα εγώ τίποτα δε βάζω
Δε σ’ αλλάζω δε σ’ αλλάζω
Να ξέρεις πάνω από σένα εγώ τίποτα δε βάζω
Δε σ’ αλλάζω δε σ’ αλλάζω
