Μεγάλη Εβδομάδα των Παθών από σήμερα 6 Απριλίου, αλλά στο Μέγαρο Μαξίμου ήρθε νωρίτερα από την Ευρωπαϊκή Εισαγγελία. Η δεύτερη δικογραφία για το σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ των παράνομων επιδοτήσεων για τα εικονικά βοσκοτόπια και άλλες εξυπηρετήσεις έσκασε την προηγούμενη εβδομάδα και όλα δείχνουν ότι έπεται συνέχεια…

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στην κυριακάτικη ανασκόπηση κατέφυγε στο ασφαλές αφήγημα για το σκάνδαλο λέγοντας ότι είναι μια «νέα αφετηρία για μία δυναμικότερη αντιπαράθεση της Πολιτείας με το «Βαθύ Κράτος». Γι’ αυτά, όμως, θα τοποθετηθώ πολύ αναλυτικότερα αύριο (δηλ. σήμερα Μεγάλη Δευτέρα). Και πρόσθεσε:
Βάζω άνω τελεία στο θέμα αυτό και περνώ στα υπόλοιπα της εβδομάδας…

Ο Μητσοτάκης θα χρειαστεί πολλές άνω τελείες γιατί το γαϊτανάκι των σκανδάλων τρέχει… είτε με τη συγκάλυψη του εγκλήματος των Τεμπών, είτε στην υπόθεση των υποκλοπών.


