ΑΘΗΝΑ
00:04
|
25.06.2026
Κάθε μέρα κι ένα τραγούδι με ολίγη επικαιρότητα…
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

«Viva La Vida» τραγουδούν σήμερα οι «Coldplay». Ένα τραγούδι εμπνευσμένο από την ιστορία ενός μονάρχη που χάνει το βασίλειό του. Πολλοί είναι αυτού τους είδους οι μονάρχες και σήμερα.

I hear Jerusalem bells a-ringin’
Roman Cavalry choirs are singin’
Be my mirror, my sword and shield
My missionaries in a foreign field
For some reason, I can’t explain
Once you’d gone, there was never, never an honest word
And that was when I ruled the world

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Ξανάνοιξε το Μπέη Χαμάμ στη Θεσσαλονίκη

Στις 17-26 Ιουλίου το φετινό Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

Η Κιμίκο Γιοσίντα στην Ύδρα ως τις 26/7- Δεν θα την ξεχάσεις

Έκθεση έργων του Θεόδωρου Στάμου ως τις 4 Ιουλίου στη γκαλερί Roma Gallery

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα