«Ναι» από την Επιτροπή Δεοντολογίας στην άρση ασυλίας των 11 βουλευτών της ΝΔ (upd)

Την τελική απόφαση για τους «γαλάζιους βουλευτές» θα λάβει με ονομαστική ψηφοφορία η Ολομέλεια μετά την Κυριακή του Θωμά.