Τη «Μπαλάντα του Ούρι» του Μάνου Χατζιδάκι τραγουδούν σήμερα Μεγάλο Σάββατο ο Σωκράτης Μάλαμας και η Μάρθα Φριτζήλα. Καλή Ανάσταση.
Ουρανέ, όχι, δε θα πω το ναι
Ουρανέ, φίλε μακρινέ
Πώς να δεχτώ άλλης αγκαλιάς τη στοργή;
Πώς να δεχτώ; Μάνα μου είναι η γη
Πώς να αρνηθώ της ζωής το φως το ξανθό;
Αχ, ουρανέ… Πόνε μακρινέ
