«Πάσχα στο Χωριό» τραγουδούν σήμερα Κυριακή του Πάσχα οι «Walkman the Band».
Πήγα στο χωριό μου large,
Και έχω γίνει x large,
Και μου γέμισαν πεσκέσια,
Όλο μου το πορτμπαγκάζ.
«Πάσχα στο Χωριό» τραγουδούν σήμερα Κυριακή του Πάσχα οι «Walkman the Band».
Πήγα στο χωριό μου large,
Και έχω γίνει x large,
Και μου γέμισαν πεσκέσια,
Όλο μου το πορτμπαγκάζ.