ΑΘΗΝΑ
19:39
|
23.06.2026
«Είδος πολυτελείας» ο οβελίας και ο μήνας έχει ακόμα 13. Τα σκίτσα της ημέρας.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Δευτέρα του Πάσχα σήμερα και ένα ακόμη παραδοσιακό γύρισμα οβελία τελείωσε. Ένας οβελίας που αγοράστηκε φέτος «ως είδος πολυτελείας» με το αρνί και το κατσίκι να τιμάται έως και τα 20 ευρώ το κιλό. Οι κρεοπώλες είπαν ότι δεν πούλησαν πολλά ολόκληρα αρνιά ή κατσίκια φέτος αφού ένα αμνοερίφιο που έως και 15 κιλά θα κόστιζε από 180 ευρώ με 225 ευρώ! Και το Πάσχα ήρθε φέτος νωρίς και ο μήνας έχει ακόμα 13.

Σκίτσο του Παναγιώτη Μητσομπόνου

Σκίτσο του Πέτρου Τσιολάκη

Δεύτερα του Πάσχα, η ανάπαυλα συνεχίζεται αλλά από αύριο θα αρχίσουν να τα τσουγκρίζουν στη Βουλή… για τον ΟΠΕΚΕΠΕ και τα άλλα ρουσφέτια.

Σκίτσο του Θοδωρή Μακρή

Σκίτσο του Solup

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Πόσο κάνει;

Τεράστια νίκη…

Πόσο κάνει και ποιος χάνει;

Η κότα της ειρήνης

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα