Βουλή-ΟΠΕΚΕΠΕ: Ψηφίζει η Ολομέλεια για την άρση ασυλίας των 13 «γαλάζιων» βουλευτών [live]

Η Επιτροπή Δεοντολογίας ομόφωνα έχει γνωμοδοτήσει υπέρ της άρσης ασυλίας των βουλευτών της ΝΔ που αναφέρονται στις δύο πρόσφατες δικογραφίες της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας.