Βουλή-ΟΠΕΚΕΠΕ: Ψηφίζει η Ολομέλεια για την άρση ασυλίας των 13 «γαλάζιων» βουλευτών [live]
Η Επιτροπή Δεοντολογίας ομόφωνα έχει γνωμοδοτήσει υπέρ της άρσης ασυλίας των βουλευτών της ΝΔ που αναφέρονται στις δύο πρόσφατες δικογραφίες της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί