«Το Παιδί με το Πατίνι» τραγουδά σήμερα ο Παύλος Παυλίδης. Χθες ο υπουργός ΠροΠο, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης προανήγγειλε αυστηρότερα μέτρα για τα ηλεκτρικά πατίνια μ’ αφορμή την αύξηση τραυματισμών ή θανάτων ανηλίκων από τη χρήση τους.
Κοιτάζω εκείνο το παιδί με το πατίνι
που ανεβαίνει την ανηφόρα
και ζωγραφίζει με το χέρι μια γραμμή από ομίχλη
κλείνει τα μάτια υστερα αφήνει στο πεζοδρόμιο
το μαύρο κουτί που μέσα του δουλεύει η πιο αρχαία μηχανή
δίπλα στα ελάχιστα αυτοκίνητα που περιμένουνε στο κόκκινο ακίνητα
Κοιτάζω το παιδί με το πατίνι
ένα φως πορτοκαλί αναβοσβήνει
είναι άδειοι όλοι οι δρόμοι στη μεγάλη λεωφόρο
μια οθόνη υπενθυμίζει ότι θα έπρεπε
να βρίσκομαι στο σπίτι ή μήπως Τρίτη;
