Μαμά και μπαμπά, δεν θέλω πια να ζω, έγραφε μία από τις δύο 17χρονες που έπεσαν από ταράτσα στην Ηλιούπολη (upd)

Η μία από τις δύο 17χρονες άφησε σημείωμα εκφράζοντας απογοήτευση για τη σημερινή κοινωνία με τη φράση: «Αυτός ο κόσμος δεν είναι πια για μένα».