Με το ένα χέρι τους έδωσαν την αποζημίωση για την ευλογιά… με το άλλο τους την πήραν

Οργισμένοι κτηνοτρόφοι στη Δυτική Αχαΐα: Αποζημιώσεις για την ευλογιά που μπήκαν στους λογαριασμούς τους, κατασχέθηκαν από την ΑΑΔΕ.