Ο σύλλογος μελών ΔΕΠ του Παντείου Πανεπιστημίου προσκαλεί τα μέλη της κοινότητας του Ιδρύματος και το ευρύτερο κοινό σε εκδήλωση-συζήτηση με θέμα «Η υπεράσπιση των δημόσιων δωρεάν μεταπτυχιακών προγραμμάτων σπουδών».
Η εκδήλωση θα λάβει χώρα σήμερα Δευτέρα 18 Μαΐου, στις 14:00 στο αμφιθέατρο Σάκη Καράγιωργα ΙΙ.

Στην εκδήλωση έχουν προσκληθεί για να παρέμβουν οι σύλλογοι φοιτητών, ΕΔΙΠ, διοικητικού προσωπικού, η Πρύτανης και οι Κοσμήτορες του πανεπιστημίου.
