Στην Εισαγγελία οι 11 βουλευτές της ΝΔ για τον ΟΠΕΚΕΠΕ-Αυτοπροσώπως Τσιάρας και Μηταράκης (upd)

Η διαδικασία συνεχίζεται σήμερα, οπότε και καλούνται να δώσουν ανωμοτί εξηγήσεις οι 11 βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας.