Στο νοσοκομείο Ευαγγελισμός μεταφέρθηκε σήμερα το μεσημέρι με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη, μετά από ξαφνική αδιαθεσία και ζάλη που ένιωσε ενώ βρισκόταν στη Βουλή.
Η υπουργός υποβάλλεται σε εξετάσεις με τις πρώτες μετρήσεις να δείχνουν χαμηλό οξυγόνο και τις εκτιμήσεις των γιατρών να αναφέρουν πως δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας και πως η μεταφορά της στο νοσοκομείο έγινε πιο πολύ για προληπτικούς λόγους.

Αυτά τουλάχιστον καταγράφονται σε σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε το νοσοκομείο Ευαγγελισμός:
«Η Αναπληρώτρια Υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη, μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο “Ευαγγελισμός” για καθαρά προληπτικούς λόγους, μετά από αδιαθεσία που αισθάνθηκε στη Βουλή. Σύμφωνα με τους θεράποντες ιατρούς, δεν συντρέχει κανένας λόγος ανησυχίας».
