ΑΘΗΝΑ
22:51
|
23.06.2026
Κάθε μέρα κι ένα τραγούδι με ολίγη επικαιρότητα…
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Το «Καφενείον η Ελλάς» τραγουδά σήμερα η Μαρία Δημητριάδη, μία μέρα μετά τη νέα ΕΛΑΣ (μ’ ένα λάμδα) του Αλέξη Τσίπρα.

Στο καφενείον “Η ΕΛΛΑΣ”
ο σαλτιπάγκος πουλά τα νούμερα φτηνά
δραχμή τα ακροβατικά οι αλυσίδες
δωρεάν το πήδημα θανάτου δυο δραχμές
χωρίς σκοινιά, περάστε κόσμε.


Στο καφενείον “Η ΕΛΛΑΣ”
οι θεατρίνοι μ’ ασετιλίνη και κεριά
την Γκόλφω παίζουν στα παιδιά
με φουστανέλες δανεικές
και δάκρυ πληρωμένο δυο αυγά και τρεις δραχμές, περάστε κόσμε.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Το Μέλλον της Ανθρωπότητας στους Τέταρτους Δελφικούς Διαλόγους, 3 και 4 Ιουλίου 2026

Η Κιμίκο Γιοσίντα στην Ύδρα ως τις 26/7- Δεν θα την ξεχάσεις

Το τραγούδι της ημέρας

Ματαιώνει τις συναυλίες σε Σαλονίκη, Βόλο και Έδεσσα η Καίτη Γαρμπή

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα