Το «Καφενείον η Ελλάς» τραγουδά σήμερα η Μαρία Δημητριάδη, μία μέρα μετά τη νέα ΕΛΑΣ (μ’ ένα λάμδα) του Αλέξη Τσίπρα.
Στο καφενείον “Η ΕΛΛΑΣ”
ο σαλτιπάγκος πουλά τα νούμερα φτηνά
δραχμή τα ακροβατικά οι αλυσίδες
δωρεάν το πήδημα θανάτου δυο δραχμές
χωρίς σκοινιά, περάστε κόσμε.
Στο καφενείον “Η ΕΛΛΑΣ”
οι θεατρίνοι μ’ ασετιλίνη και κεριά
την Γκόλφω παίζουν στα παιδιά
με φουστανέλες δανεικές
και δάκρυ πληρωμένο δυο αυγά και τρεις δραχμές, περάστε κόσμε.
